b'LAKIEROWANIEOchrona przed korozjOgrodzenia i bramy - poddane uprzednio ocyn- wpyw na trwao i przyczepno lakieru. chanicznej, dalej transportowane s do tunelu kowaniumalowane s proszkowo na yczenieW tym celu firma METPOL w 2012 r. wprowadziaprzygotowania powierzchni, gdzie poddaje si je: Klienta na dowolny kolor z palety RAL. Procesinnowacyjn technologi Oxsilan, niemieckiejmyciu odtuszczajcemu, pukaniu i aplikacji si-ten pozwala nie tylko osign zamierzony efektfirmy Chemetallwykorzystywan m.in. w zaka- lanw. Wysuszone i przygotowane do malowania kolorystyczny, ale rwnie podwysza stopiedach produkcyjnych Mercedes Benz - zastpu- detale poprzez system transportu docieraj do zabezpieczenia przed korozj, chronic powo- jc stosowane wczeniej i popularne w branykabiny lakierniczej. Tutaj automatyczne manipu-k ocynkowan przed naturalnym utlenianiemfosforanowanie elazowe. Technologia Oxsilanlatory - wyposaone w 12 pistoletwmetod si cynku na skutek korozyjnoci rodowiska.zapewnia nie tylko bardzo wysok odpornoelektrostatyczn pokrywaj wyroby poliestrow Nakadanie powoki lakierniczej odbywa siantykorozyjn, ale take zakada uycie che- farb proszkow o gruboci min. 100 um. Ostatni w nowoczesnej, zautomatyzowanej lakierni ME- mii przyjaznej rodowisku naturalnemunieetap stanowi wygrzewanie ich w piecu w tempe-TPOL, gdzie szczeglny nacisk pooony jest nazawierajcej fosforanw i metali cikich oraz nieraturze 160 - 200C, wskutek czego farba ulega odpowiednie mechaniczne i chemiczne przygo- pozostawiajcej szlamu w kpieli. W pierwszympolimeryzacji.towanie powierzchni detali, majce decydujcyetapie wyroby przechodz proces obrbki me-Rocznie:35 000kg 175 000m2 110RALZuytej farby Pomalowanych Zastosowanych proszkowej ogrodze kolorw'